Burt is hurt

Burt har hatt litt trøbbel i livet sitt, med avrusing og operasjon. Jeg er likevel litt uenig med Dagbladet sin overskrift: “Kjenner du igjen sex-symbolet Burt Reynolds”. Jeg har ikke noe problem med å kjenne igjen den 79 år gamle skuespilleren. Men ved deling av artikkelen, setter Dagbladet inn et annet bilde, og da var det litt vanskeligere.

Han har blitt en ung sebra. Det var uventet.

Det får meg til å tenke å en sang som jeg nesten husker teksten til:

En kobra som ikke så bra gikk til en øyelege som vare sebra
«Jeg se’kke bra, seru seru, hva skal jeg gjøra»
Vet du hva han svarte da? Sebraen sa:
«bli en brilleslange bli en brilleslange
Ikke mere daff og doven hageslange, men en tøff og hyperfarlig brilleslange»
(etter dårlig husk, I’m all about da brain, no google)

Leave a Reply

