Conan O’Brien can stop, should stop, DEAR GOD MAKE IT STOP!!!

Jeg vet ikke hvorfor jeg begynte å se Conan O’Brien can’t stop, mulig jeg håpte på en av disse opplevelsene der en glætt TV-komiker viser seg å ha dybde og ironi. Men herregud, så kjedelig Conan O’Briens homage til seg selv er (ja, jeg vet at det er en eller annen fyr som har regissert den, men det går for det samme).

Etter 30 minutter tok jeg ikke sjansen på å leke med livet lenger, kunne dødd av kjedsomhet. Masse påtatt selvironi og liksomoffergreier fordi han fikk en gedigen sluttpakke med karantenetid og ikke kunne være på TV på seks måneder, og en del greier som skal framstå som såkalt lek med klisjeer, men egentlig bare er en gjentagelse av klisjeene uten å tilføre noe som helst.

Heldigvis har han en gjeng ja-folk med seg til enhver tid, som ler hysterisk av alle de morsomme kommentarene som han sier, han er jo så gøy hele tiden. For eksempel går han over en tom flystripe og tuller om at han må bane seg vei gjennom folkemengden. For en selvironisk superkjendis, hvor tar han det fra? Og den skikkelig edgy vitsingen om sånne turistbusser som kjører rundt for å se husene til kjendisene. Og scenen der han liksomutskjeller en assistent som ga ham smørfisk, det vil han ikke ha fordi de svømmer i smør. Han tar primadonnakulturen på pulsen. Jommen sa jeg smør.

Ja-menneskene har gitt dette nitriste skvalderet en uforskammet høy score på IMDB. Jeg hadde lyst til å lage et meme om O’Brien Kenobi, men jeg gadd ikke. Du får heller forsøke å se for deg hvor morsomt det kunne ha vært. Eventuelt google, det er sikkert noen som har laget et allerede. Dessuten ville jeg bare blogge om filmen for å få brukt den fine overskriften som Olav RRL kom på. Jeg synes den var for fin til å la gå til spille.

Leave a Reply

