Filmen går til hævlette: 2012!

I de Herrens nær-apokalyptiske dager, som vel er alltid, så jeg filmen 2012Artig film, og ganske teit. Jeg så The Day After Tomorrow av samme regissør, Roland Emmerich, da den gikk på kino, og på sett og vis var det ting jeg likte med den. Selv om den var kjempeteit, med masse stereotypiske karakterer, logiske brister, sentimentalt svada og en del teite handlinger fra karakterene. 2012 er litt i samme leia. Men det er noe med filmene som appellerer til meg. Jeg tror jeg rett og slett liker å se på at verden går til helvete.

Leave a Reply

