Mine fem cent om kåjåte øgli

Av og til zapper jeg over på FEM for å finne ut hva kvinner er opptatt av. Sånn endte jeg opp med å se Coyote Ugly.

Idet jeg kommer inn i filmen har han klumsetesøtekjekken nettopp klumsesøtet seg til et kyss med hun supernuseligklumsesøtejenta og så klippes det til baren og der danser bærtene på bardisken i dritsexy klær samtidig som de serverer drinker og kaster ut slåsskjemper, men så blir det så mye slåssing at hun klumsesøtejenta må synge en råkkelåt sånn at alle blir glade igjen.

Senere kysser de to klumsesøtingen igjen, men bare kysser asså, giiiiiiiid så søte de er, og så spiller hun gitar på taket for det er det hun gjør når hun er emosjonell, men blir overdøvet av en fyr som danser breakdance i blokka ved siden av, så hun spille litt CASIO-synth i stedet, CASIO-synth asså, nevnte jeg at det var en CAISO-synth, som hun spilte på, en CASIO-synth CASIO CASIO CASIO. CASIO-sekvensen på hustaket må være blant tidenes mest påtrengende og minst troverdige produktplasseringer (skulle vise seg at jeg tok feil).

Mannfolka i filmen er rimelig ubehjelpelige. John Goodman er med da. En flott skuespiller med en sjelden evne til å velge de verste filmene. Eller mulig det heller er at tilbudet begrenser seg litt for en karakter av hans fasong. Jeg liker ham bedre i filmer der han brøler SHOMER FUCKING SHABBO.

Tilbake til filmen så har dama blitt skikkelig lei seg for noe, og da spiller hun CASIO-synth på taket, men nå med masse stearinlys på CASIO-synthen sin for CASIO-synther har alltid det CASIO CASIO CASIO CASIO KULLMANN FIVE. DET var tidenes minst troverdige produktplassering.

Og så er det noe greier med sang og sånt. Du får se henne naken, så helt bortkastet er det ikke.

Leave a Reply

