Twilight: Breaking Wind

Jeg har til gode å se en av Twilight-filmene ennå, men har lenge hatt mistenke om at filmene har hatt skumle planer om å bli sett av meg i reprise på en eller annen kanal en gang.

Jeg har vært innom traileren til Breaking Wind in the Dawn, som proklamerer at filmen passer for alle sammen. Ikke rart de tjener mye penger da. Jeg liker at hun jenta ser ut som den sjenerte jenta som aldri ble bydd opp til dans. Kan skjønne hun blir rørt når en fyr som har pult rundt i tusen år sier at hun er det beste ligget han har hatt. Men regnes han fyren som kjekk? Jeg synes han ser ut som en som ikke vasker hendene sine etter å ha vært på do. Kunne vært fine vovver, men dessverre bare kjip CGI.

Jeg så deler av en Twilight-film en gang, jeg aner ikke hvilken, men det var en slags baseballkamp der som var kul. Men så ble jeg distrahert av Beverly Hills Chihuahua på kanal Fem.

“We`re MexiCAN. Not MexiCAN`T”. Det er morsomt fordi en hund sier det:)

Men i alle fall: På onsdag viser NRK3 den siste filmen i Twilight sagaen, og der skal visst alle hemmelighetene avsløres. Hvilket vil si at jeg får vite alle hemmelighetene uten å måtte tvinge meg gjennom alle filmene. Hva tror dere hemmeligheten er? Er Belle hermafroditt? Er han vampyren og varulven egentlig samme person? Finner de spektralsteinene?

Jeg går selvfølgelig ikke inn alene. Jeg har med meg noen Facebookvenner til å skitprate og anmelde filmen underveis. Vi hadde stor moro med In the Name of the King. 

Leave a Reply

